torsdag 3 mars 2011

Nära ögjävlet

Puuuh, bokade precis en flygbiljett. Till nästa fredag. Bra där Lina! När jag bekräftat köpet fanns det en knapp för "avboka" så där tryckte jag. FEL kom det upp då. Fan tänkte jag då.
Tänkte att de ändå kanske inte gått igenom.
Kolla mailen, och en bokningsbekräftelse låg där å vänta. Fan.
Avbokningsbar upp till 24 h efter köp. Puuh, logga in och boka av, och denna gång funkade det! ÅÅÅÅÅH va lättad jag blev.
De va verkligen preciiiiiis när jag tryckte på bekräfta-knappen som jag kom på att "dubbelkolla" datumet. Såg en 11 fladdra förbi och tänkte faaaaaaan!
Men de ordna sej ju!
Såhär nära ögjävlet var det!

Nu ska jag boka på riktigt tänkte jag, men då fanns de ba ledigt lite tidiga tider, men okej då. Bara jag kommer ner på rätt dag tänker jag.
Tacka vet jag SAS och inte nå jäkla Ryan Air, då hade man ju inte fått tillbaka pengarna kan man ju va säker på.
Tack å hej

Inga kommentarer: