torsdag 18 november 2010

Inatt jag drömde...

Inatt drömde jag att det var kalas i granngårn. Och jag råkade äta en kardemummabulle utan att inse att det var vetemjöl i den! Tur att de va en dröm, annars hade dehär tre dagarna varit förjäves...
Jag har alltså börjat med GI. Jag har varit stenhård och inte smaskat i mig nått som jag inte ska... Tro på fan att jag fick den största utmaningen först när jag skulle till farmor... Hon är gammal hushållslärare och när man kommer dit är det maten som har fokus. Men bland det första jag sa när hon ringde å frågade om jag kunde komma dit var just att jag börjat med denna diet.. Tro inte på fan att hon hade lagat lappskojs till mig (vilket innehåller potatis) men det var bara att stå på sig och förklara...
Omtenta imorgon. Känns väl sådär. Ska plugga vidare idag tänkte jag och sen ska jag in till stan å ske Harry Potter ikväll med min absoluta favrorit Karro!  Tänkte eventuellt träna innan, men de va så sjukt oinspererande att träna igår så jag vet inte...
Nu ska jag iaf börja dagen med att kliva upp!
Hörs!

Inga kommentarer: