tisdag 30 november 2010

Igår

Middag på Michelangelo i Gamla Stan med Face 84 och framför allt GABRIELA!!
Väldans trevligt!

Så följde jag me dom tillbaka till söder, och sen mötte jag upp Sigrid och hennes vän på en bar. Tjohoo, när vi sitter där så ser jag Jay från idol gå förbi. Jag och Sigrid får hybris och föreställer oss att Olle (från Gotland) också ska vara där. Så vi går dit med våra Gotlandsringar på fingrarna och tänkte förklara vår kärlek till Gotland och denna mans sångröst... Men han va inte där. Typiskt.. Vi träffa iaf dom andra två Idoldeltagarna och fick en bild tagen med dessa. Haha, liiite cheesy men de va kul!
DSC_0073 (kopia)
Minnah, Sigrid, Jay och jag.
Så började klockan bli mycket, så de va ba å dra sej hemåt.
Trevlig kväll!

2 kommentarer:

Sigrid says sa...

Fan va fett! Gaah, vilken grej!

Annica sa...

Vilken grej!!! :)
Å gud va snygg du är sminkad och piffad, mer sånt Lina ;)
Kram kram