tisdag 2 november 2010

Det är inte sant

Klockan är bananasmycket!
Ikväll, hm Karro kom hit och vi hade ambitionen att dra på bio men de hanns inte med. Så vi kollade en film här hemma istället. Borde ha pluggat egentligen. Två dagar kvar till tentan...
Fick tillbaka min tenta idag. 3,5 poäng från godkänt kändes ju relativt surt. Tyckte dessutom att det var sjukt snålt med poängen. En fråga tex som jag hade räknat med att få fullt på fick jag bara 1/5. Hur ska man veta att man ska babbla på om massa skit? Nu vet jag det, dock kostade det mig en omtenta men vafan...
Tog en fin bild på Karoline ikväll också men har inte importerat dom i datorn så de får bli en annan gång jag visar upp den bilden.
Nu blir det en snabbpluggvända innan jag sluter mina blå.

Just ja, Rob Let's Go! Har laddat upp en supergym låt på sin myspace ikväll! Missa inte den! Här hittar ni länken.

Inga kommentarer: