lördag 27 november 2010

Förlåt!

Har precis läst igenom en massa gamla blogginlägg. Det är jättekul att göra det ibland. MEN det fick mig att inse hur dålig jag blivit på att blogga. Inte bara att frekvensen har blivit lägre utan innehållet har verkligen blivit katastrofalt dålig. Förut kunde jag vara rolig, ta fina bilder och ge bra musiktips. Nu för tiden gör jag inget av ovanstående. Så varför inte göra ett inlägg med alla dessa komponenter bara för att visa att jag kan?

Roligt:
I fredags när jag Lotta och Maria var på stan gick vi på nya Videoteket som har bytt namn till Hemmakväll. Det är alltså en butik där man kan hyra film och köpa andra förnödenheter när man ska ha mys hemma i soffan. Deras godisutbud har ungefär tredubblats i samband med att butiken bytte namn. Så ett besök där var ganska givet för de godissugna systrarna Henriksson.
Sen går vi på H&M, Maria ska byta storlek på en klänning, och hon ber mig hålla i godispåsen så hon slipper få konstiga blickar av kassörskan när hon slänger upp godiset på disken i samband med att hon ska byta klänningen till en större storlek...

Musiktips:

Johnny Cash- One Piece at a Time. Handlar om när han jobbade på Cadillac och knyckte till sig reservdelar och byggde en bil. Väldigt underhållande om man pallar lyssna på texten :)

Fin bild:




















Fjällen förra veckan. Dom är fina dom, mina fjäll. Kul att dom varierar sig ibland, som att dom tar på sig olika outfits beroende på årstid. Uppskattas! Tack fjällen för att ni finns utanför mitt fönster och bara är, er kan man alltid lita på! :)

Inga kommentarer: