söndag 14 november 2010

Helgen

Well, vad har jag sysslat med i helgen?
Flyttade ju in här på Storgatan i torsdags för att se till katterna.
På fredagen lunchade jag och mamma och sen var jag till sjukgymnasten. Sen var det föreläsningar på Soektakeldagarna. Jag var på en föreläsning med Anders Lundin och sen en annan föreläsning om sociala medier. Kul!
Åt tapas på restaurangen till middag, mums! Sen gick jag hem och kollade på Idol tillsammans med Sigrid via skype. Najs med lite sällskap :)
Igår blev jag bjuden på middag hos Lisa och Hasse, och sen åkte jag och Lisa på dans på folkan. Det var mycket folk men fanns inte en enda där under 50 typ, vi drog slutsatsen att alla nog är på dansforum i Vemdalen. Onödigt att behöva betala inträde för att inse det. Men jag och Lisa tog ett par danser i alla fall innan vi drog vidare.
Vi hamnade på Plaza och dansadansadansade hela kvällen. Kul! Men det är lite spännande tycker jag, va otroligt lite folk man känner...
Nu ska jag packa ihop här i lägenheten och sen kommer mamma och hämtar mig, vi ska handla och jag ska börja med GI imorgon så det passar bra.
Hörs!

Inga kommentarer: