fredag 31 augusti 2012

My hair

Detta förtjänar faktiskt ett eget inlägg!
Träffade ju Karro tisdags, och vad hon överröste mej med komplimanger om mitt hår, både om färgen, längden och doften. Sånt blir man så himlans glad över!
Faktum är att jag har inte klippt mej sedan 14 februari (Annica friserade luggen i mitten på juli) och har inte färgat det sen februari heller.
Det enda jag gjort är att jag började använda ekologiskt schampoo och balsam och hårspray i början på sommaren. Tycker faktiskt att jag fått finare självlockar och fall sen dess.
Dessa produkter använder jag och tycker de är bra.

Schampoot och balsamet från Urtekram

Och hårsprayen från Lavera


Alltihopa inköpt på EJ's hälskost i Östersund

Off topic: äcklar jag ihjäl mej på flugan som surrar omkring här. denskadö.nu
Uppdate: dom är två, men tro inte att någon ska skonas.
Update 2: Nu sussar båda gott i flughimmlen. PS mamma, jag har din flugsmälla på mitt sovrum nu.

Inga kommentarer: