måndag 27 augusti 2012

Lite musiktips

Var ju på kräftskiva i helgen med bästa Ylva
Hon spelade denna låt för mig som jag lyckats missa i och med att jag inte lyssnat på radio på evigheter.



Ylvas jobbarkompis Malin spelade denna låt ungefär 100 gånger under ovan nämnda kräftskiva, och nånstans där kring den 94:e gången tyckte jag den var riktigt bra!
Tror även att Annica spelade denna låten för mig i somras på Rotsidan, men tydligen krävdes ett par spelningar till för att jag skulle tycka att den var bra.


Enjoy!

Imogon är jag bjuden på middag hos Karro och Robin som jag inte träffat på evigheter känns det som.
Dom har äntligen flyttat in i sin lägenhet som de slitit med under två år. Ska bli riktigt kul att se hur de har fått till det. Var där en gång på hösten 2010 när de precis köpt den, och var där bara för någon månad sedan då den nääääästan var klar. Så sjukt fint var det då, och kan bara föreställa mig att det blivit ännu bättre när möbler och Karro och Robin också flyttat in.


1 kommentar:

........ sa...

Helt underbar låt!!!
Men det är ju bra att du upptäckt det, bättre
sent än aldrig ;)..

/Annica