torsdag 30 augusti 2012

Jamenhejsan

Idag har jag först varit ute på en promenix, det blåste bananas. Funderade på att ta cykeln ner till Lotta men tyckte att när en bil var hemma och det blåste så förskräckligt fick jag faktiskt frikort att ta bilen. Väl nere hos Lotta höll hon på att baka denna kaka. Och jag kollade på, och drack kaffe medan dom andra käkade den. Karaktär kallas det tror jag.
Imorgon åker jag in till stan, ska kolla på lite saker å farmors vägnar. En polotröja bland annat, blir spännande å se om jag hittar något. Hoppas verkligen det för att göra henne glad gör mig gladare :)
Sen då åker jag till farmor och spenderar helgen där. Så det blir lugna gatan kan man nog säga, inget internet osv. Tänkte shoppa Martina Haags nya bok imorgon på stan för att samla lite pepp, jag vill bli en löperska men det är ju så fantastiskt tråkigt. Kanske blir roligare med lite snygga träningskläder?
Tänkte för övrigt ta med mig springskorna till farmor i brist på annat att syssla med då hon går och lägger sig vid 7 typ.
Hörrni, jag säljer min kurslitteratur på Blocket också!
Kakan

Doris, som älskar att ligga med bena i kors
Vilket skämt va dålliga bilderna blir från telefonen! Dom går ju inte ens att klicka på, och är alldeles randiga. Jaja, ni får stå ut.

Inga kommentarer: