onsdag 22 augusti 2012

I'm alive!

Jora, jag lever och har en hel del att blogga om har ju varit på Sverigeturne nu i två veckor. Har dock bara bilder från Göteborg då mitt minneskort tog slut. (hade bara med mig lillkameran) Kommer ett separat inlägg om Way out west.

Rummet är städat. Även om det tog fram till för två veckor sedan...
Att det ligger ca 17 kg kläder utanför rummet är en annan historia jag tänker ta itu med någon annan gång. Måste alltså rensa ur min garderob i vilken jag kanske använder 2% av kläderna som är i. Sedan måste jag rensa högen av 17 kg kläder och sortera in detta i garderoben som förhoppningsvis blivit tömd dårå när jag rensade den.

Idag har jag och Lotta plockat hallon. Vi åkte moppe, det var ungefär svinkul, roligare än för 10 år sen då man åkte moppe för man var tvungen. Nu gjorde vi det för att vi ville, vilket alltså var roligare.
Mamma var ute och plockade blåbär också. Jag styrde således ihop goaste LCHF-pajen med hallon och blåbär.

Yeah, I'm back on track. Har varit superstrikt under min turné men så gjorde jag ett undantag och käkade glass i söndags. (Så. Jäkla. Gott.) Sen till middag i söndags var jag tvungen att äta tunnbröd eftersom vi hade köpt varmrökt lax. Men som sagt, sen jag kom hem är jag back on track igen.

Återkommer med närmare rapporter om vad för kul vi hittade på när jag var på Gotland.

Inga kommentarer: