måndag 27 augusti 2012

Way out West- dag 1

På onsdag morgon tog jag flyget från Östersund till Stockholm för att sedan spendera en hel dag på bussen mellan Stockholm och Göteborg.
På onsdag kväll när jag kom till Göteborg hämtade Anna upp mig på centralen och skjutsade ut oss dit vi skulle bo. Vi skulle bo hos Annas faster och hennes man.

På torsdagen tog vi en välbehövlig och skön sovmorgon, åt frukost, duschade och fixade oss för att sedan styra kosan ner till området.
Pepp pepp!!


Way out west

Våra rätt så dyra armband

Någonting att dricka i solen

Florence + the Machine

Mycket folk

Jag och Anna när vi kollade på The Black Keys

The Black Keys

Såhär i efterhand tyckte jag att torsdagen var den dagen med bäst band, men det kunde man ju inte veta då heller ^^
Banden vi såg då var i alla fall:
Oberhofer, Deportees, Refused, Florence + the Machine och The Black Keys.

Florence + the Machine och The Black Keys har tillsammans med My Morning Jacket varit mina absoluta favoritband under de senaste åren. Tänk att jag har sett allihopa live under det senaste året! Galet då jag inte direkt ser mig själv som en person som brukar gå på konserter.

Inga kommentarer: