måndag 3 september 2012

Hemma igen

Hejsan!
Nu är jag hemma igen efter en helg hos min farmor i Hammarstrand. Jag har lagat mat och diskat och tagit hand om min farmor. Hade med mig kameran men knäppte bara kort på typ två saker, jag blir så less på mig själv när jag tar med mig kameran men inte tar några bilder..

På vägen hem skulle jag hämta upp mamma i stan så jag passade på att handla en baddräkt, jag ska ta upp min simmarkarriär igen. Simning är en träningsform jag verkligen gillar. På gymnasiet fick vi klippkort av skolan, jag och klasskompisarna var iväg och simmade en hel del. På folkhögskolan hade vi också tillgång till simhallen och jag brukade vara där ett par gånger per termin i alla fall. När jag flyttade till Östersund efter min tid på Gotland simmade jag och Karro i Krokom ganska frekvent, men nu var det sjukt länge sedan. Ska bli skönt att komma igång igen, och med en baddräkt känns det hela lite mer seriöst än med samma bikini som man ligger på stranden med liksom...

Fint väder ikväll. Bara så ni vet.

Inga kommentarer: