fredag 13 juli 2012

Städa

Håller på att städa rummet, skulle städa ur en gammal byrålåda där de mest låg gamla tidningar. Men hittade även min dagbok från ettan i gymnasiet. HAHAHA säger jag bara.
Jag har aldrig fört dagbok kontinuerligt, denna bok jag hittade är nog det mest ambitiösa försöket i alla fall men det är bara en period på ett par månader. Ibland önskar jag att jag skrev dagbok, men jag har ju bloggen. ;)
Försökte hitta nåt oskyldigt och inte allt för tråkigt å citera ur min gamla dagbok men jag hittade inte en enda mening jag kunde bjuda på. Haha, antingen var det sjukt tråkiga historier om vad som hände på skolan eller så var det sinnessjukt pinsamma saker om killar. Haha.

Jaja, ska fortsätta städa då. Rummet är KAOZ
Hörs

1 kommentar:

........ sa...

Nu får du fan sluta städa ;).
Hur smutsigt kan det vara.. Haha
Kram / Annica