torsdag 22 mars 2012

Tjohooo

Jani, tentan går väl framåt men kommer att behöva sitta ungefär varenda vakna minut fram till deadline för att hinna klart. Men det är då jag jobbar som bäst, under tidspress. Yeyy.
Jo, nämnde ju att jag skulle på en rolig grej idag och den roliga grejen var ett möte med en man vid namn Lars Fahlén. Han ska öppna ett LCHF- fik/lunchställe, PriMaten här i Uppsala och när jag hörde om det frågade om han behövde personal.
Så idag träffades vi och han berättade sina visioner och det kommer verkligen bli superduperbra! Kolla här så ser ni. Längtar tills allt drar igång! 16 april är det invigning.
Idag var det vår i Uppsala och jag tog på mig min nya vårjacka med endast en skjorta under. Blev asvarmt på vägen hem! Det hade jag inte räknat med.

Såhääär vårig var jag idag + solglajjor då förstås!

Inga kommentarer: