lördag 31 mars 2012

Loka jordgubb o lakrits

Oväntad smak men oväntat god.

Jag som inte ätit godis på.. (Hm, jag minns inte sist) uppskattar verkligen lite lakritssmak i vardagen :)
Idag har jag varit på gymmet en sväng, skulle ut på morgonpromenad men de blåste så sjukt mkt så jag gick till gymmet och promenerade på bandet istället. 4,2 km, plus 2 km då det är 1 km till gymmet. Hängde ni med?
Sen handlade jag, idag ska jag laga en "pasta" med kyckling, pesto, champinjoner, charlottenlök och valnötter. Hoppas de blir smaskens.
Ikväll skulle jag egentligen på en dansgrej med dansföreningen men så hörde Kajsa av sig med ett "offer I couldn't refuse" såatte de blir partaj ikväll.
Ska ta det lugnt iaf då jag har ambitionen att dra på stadsvandring med dansföreningen imorgon vid 11.
Imorrn kväll tänkte jag försöka hitta någon som vill gå med mig på Israceingfinalen. Får se hur det går med den saken alltså. Kanske slutar med att jag går själv?
Yeye thats my plans för helgen.

Inga kommentarer: