tisdag 6 mars 2012

Hellooo!

Jag har inte varit på gymmet sen i lördags, och skippade min morgonpromenad både lördag, söndag och igår!
Men idag har jag promenerat. Sen skulle jag egentligen på skivstång/spinning ikväll, men har en grej jag måste göra till skolan så jag hinner inte det passet. Får se om det finns något annat pass som passar mig idag... Annars kanske lite gym inte vore helt fel?
Just nu har jag lunchen i ugnen. Köpte två färska kycklinglår igår. Så gjorde jag nån slags glazeliknande grej av 1 ägg, 1 dl olja, 1 tsk sambal, 1 tsk japansk soja, 2 tsk tomatpuré, 1 tsk dijonsenap,  S&P samt massa go kryddmix. I med stavmixern och mixa runt tills allt är blandat. Häll över kycklingen å in i ugnen.
Får återkomma med resultatet, har ingen aning om hur detta blir, haha.. Ägg i marinad, jaja det visar sej!

Inga kommentarer: