torsdag 8 mars 2012

Dagen

Idag vaknade jag strax efter åtta. Hade inte vaknat en enda gång under natten! Vaknade inte ens när grabbarna drog till skolan.
Upp å hoppa, ut på promenix. Tog en ganska kort idag, en halvtimme bara men hade bra tempo då det blåste ganska mycket och jag var tvungen att vifta mycket med armarna för att hålla värmen.
Hem å käka frukost. Plugga. Lunch, ner på stan och lämna tillbaka batteriladdare nummer 2 som också brunnit, shoppade ett "studentlyse" istället som är en ledlampa som sitter i en gummisnodd som man trär runt styret.
På skolan pratade min grupp igenom lite inför vårat föredrag imorgon, sen drog jag på Friskis och körde ett spinningpass.
Hem, dusch, internet, läste ett brev jag fått av farmor, laga middag och käka den. Ungefär där är jag nu.
Jag har gjort slut på min kvot av internet (alltså jag har läst alla bloggar jag följer, kollat av twitter och facebook osv.) så det lutar nog åt lite plugg ikväll! :)
Annars så skulle jag kunna packa lite då jag ju åker till Stockholm i helgen. Insåg även att det var vildmarksmässa i helgen så vi får se om det hinns med kanske? Sen har jag lite disk sen lunch å middag också....

P.S jag har ont i mitt tandkött.
En gammal bild från i somras. 
Funderar om jag ska bli blond igen över sommaren...?

Inga kommentarer: