torsdag 26 maj 2011

Tips!

Härom veckan körde jag en kur babyfoot med mina fötter. Dom blev bäbislena!! Helt sjukt att nått sånt faktiskt funkar!
Nu är det så att på webshopen Shopme (där jag köpte mitt sett) säljer dom idag och imorgon babyfoot. Till ett ännu billigare pris än då jag köpte den!
Så hörrni, vill ni ha finfina fötter i sommar så rekommenderar jag verkligen att ni beställer ett kit!
Min vänstra fot var heeeeelt förstörd efter två månader i gips, men en kur med detta så var det borta.

Min vänstra fot (som innan kuren var ett inferno av äckel)
Önskar bara jag hade tagit en förebild så ni fick se...
Hoppas det funkar lika bra för er som det gjorde för mig!


Här köper ni dom!

3 kommentarer:

Lisa - Sockerrus sa...

Tack Lina! :-)
Nejdå, du ska inte smälta smöret utan det ska vara rumsvarmt.
Lycka till!

Johan :) sa...

Iouuuuuuuüé!!

Melina sa...

Jag heter Mrmellis på twitter! Tack för att du tänker följa mig för alltid!!!!! :D