tisdag 10 maj 2011

Stockholm

Yeah, befinner mig i Stockholm nu. Igår var jag på fältan och på östermalms saluhall och handlade till godaste middagen. Lagade chili con carne på högrev. Köttet var huuuuuuuuur fint som helst, men det kändes som jag dödade det med slöaste kniven. Men det smakade gott iaf! Så kom Erik hem å vi åt, han diskade sen gick vi ut på en promenad.
Jag fick största blåsan på min lilltå eftersom jag tagit fram sommarskorna nu. Gick med dom på stan och sen var den ba där. Så jag får nog vila nån dag från skorna nu...
Idag tänkte jag gå på Weekday och se om jag kunde hitta ett par shorts. Och ett snyggt bälte också kanske? Vore najs!
Här är jag idag:

Leggings från Vila, linne/klänning från Vero Moda och jacka från Charlings.
Till detta tar jag på mig mina svarta skinnconverse innan jag går ut... Mina är liiiiite mer slitna än dom på bilden.....

Inga kommentarer: