fredag 6 maj 2011

Min dag so far

Klev upp kl åtta, klädde mig och gjorde frukost. Tog bilen till Järpen och sjukgymnasten, hade tid kl 9. Efter typ en timme var jag klar för denna gången. Idag fick jag hoppa studsmatta, kul va? :)
Sedan tog jag bilen till banken och löste in en check, så gick jag till Kupan och hittade ett par Levis 501 i strl 29. Tänkte att dom borde jag kunna ha, särskilt med tanke på att jag fick på mig ett par 27or av Levis när jag var i Uppsala. Men icke! Såå tråkigt att jag inte kunde ha dom! Får leta vidare helt enkelt. Hittade däremot en kjol som jag köpte, provade även ett antal jeansjackor men ingen som föll mig i smaken. Men ska definitivt gå på kupan i stan och kolla läget! Asbra ju! Hittade även ett par skitsnygga klackskor från Vaga Bond, men dom var en storlek för små :(
Sen drog jag vidare på byn och shoppade lite på Apoteket. Tog bilen till Lundhags och kollade in rean. Hittade en hel del, men kom på idén att jag ska ta med farmor dit och hitta en jacka och om vi inte hittar det som eftersöks drar vi vidare till Åre. En lunch på Kretsloppet borde vi styra också. Mysigt dedär kan bli! Ska bara meddela farmor om mina ideér...
 
 Conversereklam. Behöver ett par nya denna säsong. Eller ett par stycken kanske? :)

Inga kommentarer: