lördag 7 maj 2011

Min dag, fortsättningen

Jahapp, lagade middag gjorde jag. God bönsallad med buffalowings, halloumi och tzatziki.
Lisa ringde när jag satt och kollade på Så ska det låta. Så jag gick och mötte upp henne nere på "byn" vi gick hem hit och Erik kom hem.
Vi åt försenad födelsedagstårta till honom, och en tidigt till Lisa som fyller nästa vecka :)
Sen kollade vi på Twilight, så dök Lotta och Maria upp, jag hade ett fullspäckat USB-minne till Lotta med lite smått och gott på. Och Maria fick ett annat med lite andra saker på. Tur man har två USB-minnen som fröknarna Henriksson kan låna :)
Så stannade dom kvar och kollade på Twilight också. Fast dom skulle åka hem, men hade svårt att slita sig från filmen. Helt förståeligt tycker jag!
Men jag och Lisa kollade klart på filmen, den är bara såååå bra! Ska nog spara den på hårddisken så jag kan kika på den nån fler gång här framöver :)
Sen följde jag med Lisa en bit på vägen hem, mörkt var det men finaste månen gjorde oss sällskap.
Imorgon ska jag till Krokom och kolla på kläder. Kanske köpa en biljett till dansgalan, hade ju varit trevligt kanske? Får se hur jag känner imorgon.
Nu ska jag sova, god natt!

Peace!

Inga kommentarer: