måndag 17 januari 2011

Tillbaka

Ye, det har varit skönt med en paus från allt bloggande. Men insåg idag att det är sjukt roligt att gå tillbaka och läsa allt man gjort tidigare. Till exempel hur fort man åkte skidor förra vintern.

Ikväll var jag och Maria iväg och skidade i Trångsviken. Vi hade aldrig åkt där innan så vi ville kolla läget. Spårsystemet var lite krångligt tyckte vi med många kringelkrokar. Och att få på lampan va heller inte de lättaste.
Vi körde tre varv. På tavlan stod det 2,5 km men min GPS på telefonen sa att de va 2,8 så de blev ca 9 km totalt om vi litar på min GPS. Å de gör vi ju.

Har även börjat träna fotboll. Tre träningar har jag varit på hittills. Imorrn är de en till.

Idag bokade jag klipptid hos min kusin. Hon är ungefär världens grymmaste så de e inte lätt å få tid där för alla i hela Hammarstrand med omnejd klipper sej där. Den 16 februari blev det i alla fall tid för klippning och färgning. Ska bara fundera lite på vad man ska göra för kul. Fast å andra sidan kan ju Lena få bestämma så blir de nog alldeles utmärkt!

Nu ska ja se om jag hittar nån soft film.

Inga kommentarer: