fredag 21 januari 2011

Fantastiskt

Jag läser sjukt många bloggar. Det är nästan en sjukdom. Jag använder mig av google reader och är nog uppe i ungefär 100 bloggar snart. Grejen med reader är att den visar bara inlägg då det finns något nytt, så jag behöver inte gå in på varje blogg och kolla efter något nytt utan Google-reader gör det åt mig!
MEN jag är otroligt dålig på att dela med mig av alla sjuka/roliga/fina/speciella saker jag snubblar över varje dag. Så nu har jag installerat en liten ruta här på kanten som heter "värt ett klick" (ja jag visste inte vad jag skulle kalla det) Men där hamnar alla inlägg jag "delar" som det heter. Så varje gång jag hittar ett inlägg jag skrattade lite extra åt, tyckte var fint eller så kommer jag trycka på den knappen och vips kan ni mina kära läsare ta del av alla saker jag hittar!
Hur bra är inte det?

Inga kommentarer: