torsdag 20 januari 2011

Starstruck...

Twitter. Jag är inte bäst på att använda det direkt. Glömmer bort att det finns och har egentligen inte hittat de rätta/bästa sättet att komma överrens med det.
Men de bloggar jag läser, har de en twitter så brukar jag följa den.
Häromdan fick jag för mig att börja följa Calle Schulmans Twitter. Ett klick så ser man allt han twittrar om.
MEN, så får jag ett mail tillbaka där det står att han följer mig. Mig och 103 personer till! Han måste ha klickat fel..
Nu har jag iaf värsta prestationsångesten över mina Twitterinlägg. Inte för att jag brukar twittra speciellt ofta, men nu känns de som att jag måste hitta på nått bra att twittra om snarast.
Haha..
Lagade softaste thaicurrygrytan till mamma på sin födelsedag. Mums!
Sen har vi varit ute och åkt spark idag. In sweden we call it a kick. Yes we do. In Jämtland we call it späschk.

Inga kommentarer: