onsdag 22 december 2010

Mitt rum

Mitt rum har sett ut som ett bombnedslag enda sen jag flyttade hem. Idag skulle jag tvätta och passade på att städa. Fastnade visst framför datorn en sväng nu, men jag har rensat undan halva rummet, nu är det bara all skit som ligger kring nattduksbordet som ska rensas bort. Sen dammtorka dammsuga och torka golven då förståss, men det är ju som en lek om man jämför med dehär jäkla plockandet...
Nu ska jag hänga min första maskin och slänga i min andra (totalt tre maskiner idag)
Igår bakade jag Leilas Christmas Cupcakes. Jag måste erkänna att jag smakade typ en åttondel av en muffin. Kunde inte låta bli... Dom var goda! :)
Ikväll ska jag göra snickersrutor och eventuellt rocky road om jag hinner.
Imorgon blir det packning av påsar till tomteletningen.
Förresten, välkommen hem kusin Sara!
Hörs

Inga kommentarer: