torsdag 23 december 2010

Jag har tappat det

Sitter här än en gång och läser i gamla blogginlägg och inser att jag kunde komma på massa roliga saker att blogga om förr. Nu kommer jag inte på sånna saker längre.
Jag kunde lista mina fem favorit-ljud, jag kunde reflektera över att jag handlat konstiga saker när jag var på ICA... Men nu är de bara tråkiga saker. Jag berättar ju bara om vad jag gör typ.
Förr kunde jag se saker i verkligheten och tänka, åh vilket bra blogginlägg det kommer bli! Eller bara fundera på saker och inse att den funderingen också skulle passa in på min blogg.
Ska börja tänka mer blogginlägg i min vardag.
Imorgon blir det packa påsar till tomteletningen och slå in julklappar. Sen får vi se om mamma får nån julklapp i år, för CDON sjabblade bort hennes och jag fick bara brors levererad häromdan. Antingen kommer den imorgon, eller så kommer den inte innan jul. Men den är ju på väg iaf.
Idag har jag bakat. Åååh vad gott det blev. Jag syndade och provsmakade trots min diet. Men de hör till när man bakar att provsmaka ;)
Städat rummet har jag hunnit med idag också. Sååååå fint blev det, och nu kan man i princip dansa här inne. Innan jag städade klev man på nånting var man än gick. Sååå värt de nu när det är klart!
Nu blir det nog att kika på nån julfilm och sen sussa i mina nytvättade och nyvädrade (-24) sängkläder! MMM!
GNATT

Inga kommentarer: