onsdag 8 december 2010

I dare you Cryptosporidium, bring it!

Idag åkte jag in på gymmet.
Fyllde en flaska med vatten, hällde ut de gamla dåliga vattnet (tänkte jag) och fyllde på flaskan med kallt färskt vatten.
Tränade mitt pass och drack upp vattnet.
Så duschade jag och gick ut på Frösön på kör. Där skulle jag fylla på min vattenflaska igen för att det är soft att ha när man sjunger. DÅ slog det mig att jag druckit det förgiftade vattnet på gymmet.
Jaja, bara å vänta då å se om man får den där jävla parasiten. Gick ju bra förra gången så man hoppas ju..
Pappa tvättade min bil på hobbykvällen idag. TACK! Den vart supersnygg. Putsa navkapslarna gjorde han också! Men han hittade en buckla på ena dörren som vi inte sett förut. Irriterande om den va där när vi lagade allt annat så känns de ju lite waste.. Men men...
Kom hem och åt middag typ kl åtta.
Sen har jag kollat på julkalendern. Den är helt ok, fast jag orkar inte med när de blir fel hela tiden. Ni vet när man kan förutse vad som kommer hända.
Imorrn ska jag börja räkna kalorier igen. Har försummat det dom senaste dagarna. Men nu ska jag börja räkna igen och försöka nå upp till mitt dagliga intag.
Det innebär att jag måste kliva upp relativt tidigt så jag kan äta tre mål mat på dagen (400 kalorier vid varje tillfälle) och sen två mellanmål på 150 kalorier.
De ser ju bra ut i teorin men jag tycker det är svårt att planera så de blir klokt.

Inga kommentarer: