fredag 17 september 2010

Uptown

Halloj!
Nu befinner jag mig i Uppsala, hos kusin och Linn.
Det gick bra å köra, regnade bananas bitvis alltså! Spännande å hitta till hyrbilscentret vid Arlanda också.. Men de gick ju bra tillslut!
Kom hit strax efter 18 igår. Det var spännande å hitta hit. Ringde Sara när jag klivit av bussen från Arlanda och hon undrade vart jag var så hon kunde beskriva vart jag skulle gå:
S-Har du stationen rakt fram eller bakom dig?
L-Ja det beror ju på åt vilket håll jag står..
S&L-Hahaha!!
Sen stod jag och väntade på bussen vid eh, stora torget? Så visade det sig att de inte gick några bussar pga nån filminspelning. Så då fick jag hitta en annan busshållsplats. Jaja, hittade hit tillslut iaf :)
När jag kom hit gick vi på ICA och handlade massa gosaker!


Sara och Linn med våra gosaker:
Vitlöksbröd, ost och kex, melon med parmaskinka, nachips med guakamole, laxrullar med pepparrot. Och vin till såklart! Sen hade vi glass också men den glömdes bort. Vi hade nog med dehär så att säga..
Kollade på P.S I Love You. Bättre film!
Musiktips från filmen.

Idag blir de lugnt, åker mot Gotland strax innan 17.
YAYYY!

Inga kommentarer: