fredag 24 september 2010

Ett hem

Åh, jag önskar att jag hade en egen lägenhet, som jag visste att jag skulle bo i ett tag framöver så jag kunde fixa den jättefin och trivsam.
Hittade denna tapet idag när jag svängde in på en inredningsbutik. Såg en jättefin Beatles tavla som jag ska införskaffa mig för den var inte alls så faligt dyr. :)
Men ialla fall när jag tittat klart på tavlan så gick jag och kikade vidare i affären och hittade denhär tapeten:

Visst är den fin?
Tänkte att man kanske bara behöver en eller två längder. Å sen skriva ut MASSA fina bilder på roliga saker fina bilder man tagit genom åren och på vänner och familj såklart. Funderade om de skulle funka å ta de ett steg längre och sätta upp en plåtskiva bakom så kan man ha magneter uppe också. Sen kan man ju bara hänga upp fina saker. Typ halsband, och annat smått och gott.

Mitt hem skulle va så jäkla najs! Längtar efter nått eget, men först ska jag bestämma vad jag ska syssla med i framtiden (Y)
Sen kan man hitta nånstans å bo.

Inga kommentarer: