fredag 24 september 2010

Rapport? Check!

Crosscheck and fucking report!
Rapporten är inne och jag ser fram emot en lugn helg hemma i Kvitsle.
När rapporten va klar gick jag på gymmet och fick ett träningsprogram. Så nu vet jag hur jag ska använda maskinerna, så de e ju bra! :)
Sen gick jag hem och tänkte att jag skulle äta lunch, tog ett äpple och sen skulle jag vila lite på sängen.. Hehe, 1,5 timmar senare är jag inte så hungrig längre. Ska kanske ta en knäckemacka.
Ska packa ihop lite smutstvätt också innan pappa kommer och hämtar mej.
Nya textredigeraren i Blogger funkar sådär tycker jag, men så är det med allt nytt. Man va ju som ganska arg på Facebook där ett tag när dom bytte system en gång i kvarten. Men nu kommer jag knappt ihåg hur de såg ut. Saknar dock en sak. Highlights! De va tider de!
Jo ett musiktips kan ni väl få såhär på fredagseftermiddagen!

 Borde kanske ge er nån pepplåt men denna har jag lyssnat på hela veckan och den är najs! Kanske kommer på nån bättre senare, lägger upp den isf.
Nu håller vi tummarna på att det är klart väder hemma, för då blir det nämligen en uppdatering av Oviksfjällen Det har snöat, och det måste förevigas!

Hare gôtt haj!

Inga kommentarer: