lördag 11 september 2010

Sittning med Sportstech

Yes, ikväll var det sittning med TUR och Sportstech.
Alla skulle göra nått spex och vi i klövergruppen träffades hos en klasskompis innan för att klura ihop en fin låt.
Det gick sådär så jag erbjöd mig att sjunga en låt först och sen skulle vi sjunga våran ihopknåpade låt. Så blev det.
Jag sjöng stygg jamtlandstaus. Det var mycket uppskattat, hela kvällen kom det fram folk och berömde mig. Kul!
Sen dansade vi. DJ:n sög så de va jobbigt. Några bra låtar fick han in ibland men de va inte många tyvärr...
Jag väntade på denhär låten hela kvällen:

Sjukt bra! Men den spelades tyvärr inte ikväll alltså. Gick hem strax efter tolv. Och nu ligger jag här.
Imorrn blir de flottrace, funderar på om jag ska offra mig å va en av dom som paddlar verkar inte va så många som är frivilliga på den punkten... Får se.
Sen är de ju sittning igen imorrn kväll för alla ettor. Najsnajs
Hörs!

1 kommentar:

Karro sa...

SV: Nej men va konstigt ;p Men jag trodde att du skulle åka på onsdag kväll?