torsdag 30 september 2010

Ledig torsdag

Japp, idag var jag ledig.
Ambitionen var att städa, eller röja upp...
Ne, så blev det inte. Jag började med att sova till 12. Sen frukost på det. Åsså plockade jag fram gitarren och spelade. Spelade igenom alla låtar som vi spelade i bandet. Kul att repetera dom lite, men det mesta sitter faktiskt.
Sen så blev det Afro powerdance på Golds. Sjukt jobbigt men fantastiskt roligt! Förutom att en efter passet berättade en bry tjej för mig vilken fot man skulle kliva först med i ett speciellt steg. Hon ville nog bara va snäll, men de kändes ganska tillrättavisande.
Sen gick jag å Karro och käkade kebab, för det var vi värda. Slutdiskuterat.

Tänkte även förklara en sak. Myspace.
Myspace är ett forum såsom Facebook typ, fast för musiker. Här kan man lägga upp sina låtar och man behöver inte vara medlem för att lyssna på låtarna.
Jag har en egen myspace där man kan lyssna på mina låtar som jag har skrivit och spelat in i Ellastudion.
Adressen hittar ni här!
Det kan väl vara roligt att lyssna på låtar som jag skrivit alldeles själv?

Inga kommentarer: