måndag 4 februari 2013

Vardag i Stockholm

Så blev det måndag och allvaret började här på Jungfrugatan.
Tog mig en morgonpromenad ner på Djurgården, svängde sedan förbi Örtagubben vid Östermalmstorg för att höra om dom hade mitt efterlängtade örtextrakt som varit slut i en vecka, men det hade dom inte :(
Så blev det dags att köra igång

Pluggstugan

 
Fikapaus:
En paleolatte med knäcketbrödet jag bakade igår.

 
 Förslag på slogans till mig själv:
Lina Lidén, bättre i teorin än i praktiken. 
Lina Lidén, en parori på sig själv!


Middag

När bror kom hem från jobbet gick vi och premiärsimmade.
Ohyggligt mycket folk, men kämpade på i 45 minuter i alla fall.
Hemma igen bjöd jag på färsfyllda paprikor med balsamicomarinerade haricoverts, champinjoner och rödlök och en vanlig (men sinnessjukt god) vitkålssallad till.
Det var de hele.

Inga kommentarer: