tisdag 5 februari 2013

Maaaaaat-tisdag

Dagen började med en promenad ner till Gärdet och sedan via Karlavägen och hem igen.
Så blev det pluggdags, det går sakta men osäkert framåt, ligger lite efter i planeringen så borde lägga in en högre växel nu.
Så blev det dags för paus, vilket jag skulle påstå att jag är lite bättre på än att plugga ;)

Pluggpausfika

Fortsatte sedan mitt pluggande och var rätt effektiv ett tag, men sen blev det paus igen och jag gick på gymmet. Inge folk, ganska litet men det fanns många maskiner, finns verkligen potential för utveckling under dessa två veckor. Hejja mig!

Så kom jag hem, bakade mer knäckebröd provsmakade ca 100 stycken då jag kom på att ha denna goda röra på. Sedan ställde jag i ordning lite post workoutfika:
 Kokosflingor, kokosgrädde, kokosolja, kakao och kakaonibs i en härlig röra!

Så kom bror hem, skickade ut honom på en promenad, lagade middag under tiden och timeade det riktigt bra tills han kom hem.  


Kokospanerad hoki med blomkålsmos och sallad

Det var det hele. Blir tidig kväll ikväll, ska följa bror ut på jobbet, svänga förbi Beijer bygg och shoppa lite saker åt hantverkarn som kommer hit på torsdag.

Inga kommentarer: