torsdag 7 februari 2013

Dagen fortsättning

Dagen fortsatte med att jag pluggade, och pluggade. Äntligen känns det som att något släppt. Ska se till att vara effektiv dessa två vardagar nu innan helgen så kan jag slappna av ordentligt. Just ja, har kanske inte sagt det, men åker till Gotland på fredag. Ska äntligen få återse min kära ö (och dess invånare) har inte varit där sen början på juni!
Vidare under dagen lagade jag middag, for och hämta brorsan på jobbet eftersom jag hade bilen idag. Vi åkte och simmade, gick sådär. Det är mycket folk och jag känner mig hämmad. Törs inte hänga i snabbanan för så snabb är jag inte. Jaja, bara att stå ut, men måste erkänna att jag längtar hem till Hallens 16-metersbassäng ;)
Ja så åt vi middag då efter simturen, sedan styrde vi iordning här så att hantverkarn som kommer imorgon ska kunna komma åt ordentligt.
Nu dags att sova
Lite bilder från dagen:

Min fickparkering som inte kunde bli så mkt bättre

 
Plugga!

 Paleolatte med kanel, MMMM!

Tacogratäng

Blev ÅTTA matlådor, det är syskonkärlek det ;)

Inga kommentarer: