måndag 4 februari 2013

Söndagsstek och finfrämmande

Dagen började med en solig och härlig promenad till Gärdet och sedan en sväng till Hemköp där jag skulle köpa kaffe. Det kaffet blev dyrt, då jag även råkade handla massa andra gosaker... Lätt hänt när butiken nästan liknar en hälsokostaffär!
När jag kom hem fixade jag frulle och sedan började min kökstjänst.
Bakade paleoknäcke och lagade sedan söndagsstek.
Bildbevis:

Av detta,

blev det dessa

Så kom Zarah på middag, trivsamt och smaskens!

Söndagsefterrätt, vispad kokosgrädde med kakao
toppad med hallon, kokoschips och cacao nibs

Söndags-Lina i mjukiskläder

Följde sedan med Zarah en bit på vägen hem, gick med till St Eriksplan å vände där så två promenader idag. Hade dock ambitionen att gå på gymmet, men dom stängde tre idag, vilket jag upptäckte typ halv. Ska se till å hålla bättre koll på öppettiderna.
Imorgon är det jag och bror som ska simma! Kewl!

Inga kommentarer: