onsdag 13 februari 2013

Jamenalltså

Vilken slappardag detta blev. Igår kväll låg jag i valet kvalet om jag skulle ta mig iväg på gymmet idag. När jag vaknade kunde jag typ inte gå på grund av all träningsvärk. Så grymt härligt, kommer knappt ihåg när jag hade träningsvärk sist! Det blev alltså vilodag, skönt! ;)
Låg i sängen mest hela dagen och kikade på Dexter. Lagade middag då förståss. Så kom bror hem och vi gick och simmade, så lite träning blev det idag i alla fall.
Väl hemma igen åt vi middag och sedan lagade vi tacogratäng. Gäller att fylla upp frysen. Har en lunch-date med Emelie imorgon. Men först ska vi avklara ett pass på gymmet. Har satt ihop ett bålpass som jag tror vi kör på. Åsså lite bastu efter. Trivsamt!
Imorgon när Erik slutar jobbet tar vi bilen och styr norrut. Ska bli riktigt skönt att komma hem.

Och hörrni, ge lite extra kärlek till er släkt och vänner, helt plötsligt kan saker förändras och inte vara som de brukar längre.

Hade bara två bilder från idag:

Frukost!

En Lina i mysmode

Inga kommentarer: