måndag 17 september 2012

Hej igen

Har varit hos farmor i Hammarstrand hela veckan. Kom hem i fredags. Farmor åkte in till sjukhuset då. Allt är bra, men hon behöver mer hemhjälp.
Helgen var mycket lugn, jag och pappa for in på sjukhuset och hälsade på farmor igår. Hämtade upp nya gräsklipparen på vägen hem.
Grillade entrecôte till middag, med zuccinisallad. Salladen blev ungefär hur god som helst! Och köttet också för den delen.
Idag har jag städat bilen fri från hundhår, sen gjorde vi en rokad i vinterförvaringen. Tog fram LKE:n parkerade tillbaka Eriks turbo, stuvade in skotern, skoterkälken, gräsklipparna, vagnen och båten. Åsså BCY:n då men den står nog bäst där den står....

Imorgon är planen att jag ska göra nåt åt min nuvarande klädsituation. Det låter ju nästan som att jag skulle shoppa nya kläder. Men icket. Har rivit ur alla kläder ur min garderob. I garderoben hade jag kläder jag ej använde. Har gjort tre högar, spara, släng, skänk. Sparahögen är nästan för stor. Med tanke på att jag inte använder dom kläderna ändå. Men det är svårt att släppa dom tycker jag...
Yeye, får se hur jag gör imorgon.

Nu ska jag fortsätta och kolla på Lost.

Inga kommentarer: