tisdag 24 januari 2012

Trogna läsare

Förlåt för att jag varit så frånvarande... Har liksom inte haft ork att ta tag i detta. Jag tycker det är svårt att komma igång igen när man haft ett uppehåll, inlägget har ju legat där så länge så det skadar väl inte med ett par dagar till liksom?
Ja, vad har hänt sen sist då? Nyår firades i Umeå hos kusin Sara med hennes crew. Blev riktigt trevligt och herre min je vad vi åt gott!
Sen bar det hemmåt för att skriva tenta. När den var inne tog jag en tur på stan med min fina farmor och sedan följde jag med henne hem till Hammarstrand. Nästa helg kom å jag å far for till Bydalen för lite skidåkning. Sen spelkväll hos Denice och dagen efter tog jag tåget ner till Uppsala.
Kom hit förra söndagen alltså och sen dess har jag haft fem föreläsningar, men massor att läsa och reflektera över...
Har haft sådär konstigt ont i halsen på morgonen ända sen typ när jag lämna in tentan den 10 januari... Men igår kändes det bättre och jag förnyade mitt träningskort på Friskis och där var jag ikväll och körde ett skivstångspass med Kajsa.

På torsdag åker jag till mitt kära Gotland! Tar med mig kameran och lovar dyrt och heligt om en ordentlig rapport på våra upptåg.
Nu är isen bruten och jag kan jag slänga iväg några fler inlägg.
Jag i fredags när jag gick på solobio! Först såg jag breaking dawn och sen såg jag Drive sen mötte jag upp Emelie och Evelina och deras crew på Magnussons. Trääävligt!

Inga kommentarer: