tisdag 31 januari 2012

Gotland- fredag

 Började med en kaffe på Hedbergs, där dom hade gratis WIFI. Sweet!

 Tapetserade sedan staden med mina bostadssökningslappar. Hoppas på att få napp nu då!

 På vägen hem gick jag förbi denna murgröna som jag tyckte hade en snygg kontrast till graffitin.

 Lite längre fram var det en murgröna som gett upp. (men inte gett upp lika hårt som min döda i fönstret här..)

Så kom Johan hem från skolan å vi for på systemet och sen laga vi middag. Hade hittat en entrecote på ica för 99 kr kg. Johan hade huuuur mycket kantareller som helst, så vi styrde ihop en kantarellsås, till detta ostgratinerad broccoli och baconlindad sparris. Laga god mat med vänner alltså, kan vara de bästa jag vet!

 Some irish for desert...

 Så tog vi en promenix på kvällskvisten och hälsade på en kvarn av de tre kvarnarna som står i Visby hamn.

Johan å jag.

Inga kommentarer: