söndag 2 oktober 2011

Sådärja

Nu har jag läst hela boken förutom slutorden... Ska ta dom också innan jag får sova.
Blev en väldans sen middag serru, men gött vart de och två matlådor! Jag lagade pannbiffar med stekt vit och fänkål och champinjonsås till. Nomnom!
Tänkte eventuellt boka tåg hem nu, imorgon kl 16:40 tror ja de gick. Hade ju tänkt å bli kvar på dansen imorgon kväll men jag har ju blivit sjuk så de kändes inte helt ok å dansa.... Då kan jag ju åka hem istället...
Ska ba kolla att biljetten finns kvar... + att jag ska kolla exakt vilka tider jag går i skola så de inte blir problems. Har iaf kollat upp en buss som går förbi precis här utanför som går direkt till centralen. Sweet.
Här får ni en bild på hur det ser ut när jag pluggar.

Vardagslivets etnologi heter boken för den som undrar och går att köpa här. Och nu fick jag veta att studentbokhandeln här i Uppsala lurat mig på exakt 46 kronor. Kul.

Inga kommentarer: