onsdag 19 oktober 2011

Hey friendz

Idag har jag haft seminarie om uppsatsen jag skrev igår. Blev ganska så bråttom imorse när jag försökte styra upp källhänvisningen. Cyklade härifrån 09:40 och hade seminarie 10:15 plus att jag skulle hinna skriva ut uppsatsen också. Cyklade megafort å va på skolan typ fem i, inget krånglade med utskriften så de va lugna gatan!
Hade jag vetat att jag skulle stå framför klassen och berätta om vad jag skrev om hade jag nog förbetett det lite bättre, men det gick nog bra ändå :)
Svängde in på ICA innan jag for hem för å köpa tandborste och schampo å balsan. Väl där inne vare ju extrapris på nötfärs. Så fick me mej 1,2 kg hem som jag måste packetera och frysa in innan jag drar till Barca. Imorgon far vi!!
Har en liten lista på saker jag ska göra innan vi far imorgon. På den står de typ, dammsuga rummet, laga middag å diska, baka bröd å lite andra saker.
Här får ni fin bild på favorithunden!

Inga kommentarer: