söndag 2 oktober 2011

En söndag

Ja men idag har jag faktiskt läst.
Men började med att sova till 12, det var skönt. Jag har massa massa ont i halsen såå då får man sova länge.
Så klev jag upp och styrte ihop frukost.
Sen la jag mig i badet och läste min bok, la mej i sängen och läste vidare. Klockan var kvart i fem åsså bestämde jag att nu ska jag läsa tills klockan är sex så då gjorde jag det.
Sen tänkte jag att jag skulle laga middag, men möttes av två råa kycklingar på diskbänken. Så Jon och Linus får söla klart med dom innan jag sätter igång med min mat tänkte jag... Så jag mumsade på lite Grok nu medan jag väntar... Dom tog slut jättefort!
Nu ska jag fortsätta surfa lite, kolla till mina spel på iPoden och sen läsa 20 sidor till innan jag börjar med maten.
Har bara 20 sidor kvar på min bok. (har läst ut två redan, sen har jag kanske tre kapitel kvar på den sista)

Inga kommentarer: