söndag 2 oktober 2011

Nuså

Nu har jag bokat hembiljett. Anländer till Östersund kl 21:40. Festligt va?
Imorgon tänkte jag gå upp tidigt å käka frukost, baka mitt bröd, packa och plugga det "sista". Jag har nämligen lektion kl 12:15 och det bästa vore om jag åt en tidig frukost för då kan jag käka tidig lunch typ vid halv tolv innan jag drar på skolan, har lektion fram till 14, cyklar hem packar de sista käkar tidig middag och åker hemifrån typ nån gång efter 16. Låter som en asbra plan tycker jag. Därför måste jag sova nu nu nu, vilken tur att jag borstat tänderna då. Otur att jag inte läst klart boken än. Hm, den får lov att vänta till imorgon.
Kan ju dessutom plugga massamassa på tåget! Tog utan internet just för att jag ska läsa och skriva uppgifter istället.
 Jag och finaste hunden, måste se till å få träffa honom en sväng nu när jag ska hem...

Nattninatt

Inga kommentarer: