måndag 24 oktober 2011

Härligt Lina

Så bra att jag kommit så långt med mitt tentaskrivande...
Skulle egentligen åka på skolan å skriva hade jag tänkt men igår när vi kom till Arlanda hade vårt bagage inte kommit med oss. Såatte då tänkte jag att jag skulle vara hemma idag och skrivaskrivaskriva till tentan, om bagaget skulle dyka upp. Så blev inte fallet, har mest hängt runt på facebook, bloggar, bakat bröd, diskat och tagit en liten tupplur (Y)
Jag intalar mig själv att jag är en nattmänniska och därför kommer sitta uppe en stund i natt och skriva. Så får de bli!
Så här ser min tenta ut för närvarande:
Den frågan ska bli två sidor, sen är det en annan fråga som också ska bli två sidor. Så fyra sidor ska jag presera tills på fredag. Idag är de måndag. Det innebär att jag har fyra dagar till på mig, känns rätt så safe men jag vill inte att de ska bli som förra gången... Stress.
Nu ska jag läsa bok. (de försökte jag med förut idag men råkade visst somna, hehe)

Inga kommentarer: