onsdag 20 april 2011

Middag

Efter mitt besök i Mörsil slängde jag mig i duschen och skyndade mig att fixa mig i ordning. Åkte sedan in till stan för att gå på pubquiz/middag med Karoline.

Min middag som bestod av grillad lax med skagenröra och örtsallad. Istället för bakad potatis fick jag wokade paprikor. Ni som känner mig vet att jag inte är speciellt förtjust i paprika, men denna var faktiskt helt okej, kryddningen var god och det vara bara egentligen dom gula paprikorna som smakade paprika så dom lämnade jag bara...

Karro åt en Hurricane sandwich, var mycket god kunde hon intyga


Så blev klockan sju och det blev dags för huvudändamålet på vårt besök, Pubquiz! Karoline gnuggar geniknölarna för att komma på ett bra svar...


Här är vårt färdiga svarsblad. Kategorierna på frågorna var: väder, kändissyskon, Jämtland, seriemördare och OS.
Vi skrapade ihop 14 poäng, helt okej tycker jag. Skrällen var att vi hade bara ett fel på kategorin väder, kul! Annars var det såklar mycket man kunde såhär i efterhand, men det är som det bukar vara då...
Vårat lag hette Team Edward, ett uttryck för att visa vilken kille man tycker Bella hör ihop med i filmen Twilight.
En jättetrevlig kväll, och nästa gång hoppas vi på mer poäng!

Inga kommentarer: