onsdag 20 april 2011

Lunch

Efter jag avnutit en god frukost med Hanna och Lotta städade jag lite, hann inte med allt som jag tänkte hinna i och med att jag råkade välta Ajaxflaskan på badrumsgolvet och var tvungen att torka rengöringsmedel till förbannelse... Men men, sånt som händer..
Hur som helst så åkte jag i alla fall till Mörsil och träffade Anna som är hemma och firar påsk. Vi gick på Kretsloppshuset och åt lunch, fantastiskt gott och så  himla mysigt! Är verkligen glad att kameran fick följa med då jag hittade några riktigt fina kort :)
 
Fina Anna, vi åt tomatsoppa med supergod salladsbuffé



En pelargon tillsammans med lite murgröna



Två tulpaner och en höna


Lite påskägg


Så  gick vi och hälsade på hönsen, här är en ståtlig tupp


En bil


Någon slags blomma


Kretsloppshusets egna marmelader i massa olika smaker


Anna shoppar loss i affären


Interiör i affären

Trevlig lunch, och alltid lika mysigt på Kretsloppshuset!

Inga kommentarer: