tisdag 12 april 2011

iPod

Sjuk grej. Min iPod har varit försvunnen sen mitten på januari ungefär. Spårlöst, har letat sjuuukt mycket. Har kanske inte skrivit så mycket om det på bloggen men jag har saknat den som attan!
Har drömt att jag har hittat den flera gånger, men den är ba borta.
Idag kollade jag på blocket och tradera för att se vad en ny kostar. Det är en pryl man behöver om man en gång haft den om jag säger så..
Så tänkte jag bara leta lite till utifall att... Letade på några hyllor i hallen, men icket... Så tänkte jag slå två flugor i en smäll, och leta i mitt fack i farstun. Har en korg där det har en tendens att bli rätt överfullt. Tuggummipåsar och gamla kvitton är det som dominerar, sen är det fullt med annan skit också. Noterade häromdan att de va väldigt mycket skit där i så jag tänkte rensa där nu då... Och vad tror ni ligger där om inte min käraste iPod.
Jag är så glad att jag skulle kunna göra en frivolt, så känns det ungefär.

1 kommentar:

Anders W sa...

Frivolt fixar du väl inte ens med hel fot :-)