fredag 2 juli 2010

Självklart!

När jag tog studenden 2007 fick jag ett presenkort på butikskedjan Inspiration.
Kortet blev liggande, men innan jag skulle flytta ner till Gotland var jag in och tänkte köpa en stavmixer eller en sodastream.
Stavmixrarna var slut och sodastreamen var lite väl dyr så det blev inget köp.

När jag kom hem från Östersund läste jag på kortet och där stod det faktiskt att det gällde även i Visby, soft tänkte jag och tog med mig kortet ner när jag flyttade ner.

Men icke, affären i Visby hade blivit nått slags dotterbolag till Inspiration och där gick det inte att ta emot kortet. Moget

Så kortet blev liggande på Gotland.
Men så kom jag ihåg att ta med det när jag skulle hem och hämta mina möbler.
Använde det inte eftersom jag inte var inne i Östersund nått, men jag lämnade det på en plats där jag vet att det kommer att ligga kvar. (inte på vågen då med andra ord)
Men nu läste jag att Inspiration i Östersund har gått i konka.
Moget.

Vad göra nu?

1 kommentar:

AndWik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.