torsdag 29 juli 2010

Muffinsmiddag

Hola!
Jag är ganska sliten när jag kommer hem från jobbet. Även om de va en lugn dag idag så orkar jag typ aldrig laga nån mat. Så jag brukar laga mat när jag är ledig å sen frysa in. Lagade en lasagne härom veckan som ligger i frysen och väntar. Syn bara att den smakar skit.
Så idag bakade jag muffins och åt till middag. Bra.
Jag tog fram min kamurra och skulle fota dessa små bakverk, men fy sjutton vad det gick ont. Det blev bara jätteljusa och fula bilder. Ville ju få fram de fina färgerna som tog form i ugnen. Mixtrade på ett bra tag, och när jag typ hade gett upp hittade jag en bra inställning på kameran och såhär blev bilden:

Har ingen aning om vad för inställning det var jag fotade i, men visst ser dom smaskiga ut?
Ska ta och sätta mig in i kamerans inställningar. Vilken dag som helst... :)
Imorrn är jag ledig iaf, hoppas på finväder men jag tror de ska regna. Isf blir det städning. Om det regnar imorrn lovar jag att blogga om förra helgen då Lotta var här och hälsade på =)

Hörs imorrn då kanske :)

Inga kommentarer: